nedelja, 21. oktober 2007

Ave v novih barvah...

Tanja Devetak je dodala svoj pogled na naše nove barve...


Takole pa to izgleda v resnici. Malo mešano.....





































2 komentarja:

Mojca pravi ...

Živjo!

Kako ste? V polnem teku priprav na odhod? Sem se morala malo oglasit, predno mi odletite v svet.

Pohvalila bi vaše nove obleke... kot celota izgleda odlicno. Punce prav fajn ste... no fantje, da ne bo zamere, vi ste pa tako ali tako krasni:)

Na tekmovanju vam želim lepo muziciranje... žal mi je, ker me ne bo z vami (smrk, smrk), a bom z vami v mislih.

Držim pesti!

Lepo vas pozdravljam!


Vedno vaša Mojca

Anonimni pravi ...

Živjo!
Glede na to, da sem bila v soboto na koncertu v Podpeči morem napisat, da v resnici izgledate še bolje kot na slikah-govorim o oblekah, da ne bo pomote!
Andržu bi priporočila še vsaj štiri srajce, glede na intenzivnost njegovega vodenja-da se ne bo prehladil, revček!
Žwlim vam lepo potovanje in uspešne tekmovalne nastope, ko se vrnete pa se moramo dobiti na kakšnem pivu! A ne Peter?
Lep pozdrav in srečno!

vaša Vesna "Barok" Ig